جمعی از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی ایران هم اکنون در اعتراض به "کیفیت پایین غذا و ناهماهنگی زمانی توزیع آن" در خوابگاه امام علی(ع) این دانشگاه تحصن کرده اند.
اخبار رسیده حاکی است مدیر دانشجویی این دانشگاه به چندبار تماس مسوولان رفاهی وزارت بهداشت که برای رفع مشکل پادرمیانی کرده اند، پاسخی نداده است!